FANDOM

 Математика на практиці Редагувати

Автор: Воробьёв Дима , Мій сайт

Тема досліження Редагувати

Проблема дослідження : Редагувати

Застосування математики на практиці

Гіпотеза дослідження : Редагувати

формування математичних образів на практиці

Мета дослідження : Редагувати

навчитися бачити математику у навколишньому середовищі та застосовувати її на практиці

Навіщо потрібна математика?? Редагувати

Brain train-0.jpg

Математика - це фундаментальна наука, методи якої, активно застосовуються в багатьох природничих дисциплінах, таких як фізика, хімія і навіть біологія. Сама по собі, ця область знань оперує абстрактними відносинами і взаємозв'язками, тобто такими сутностями, які самі по собі не є чимось речовим. Але тим не менш, варто тільки математики вступити в область будь-якої науки про світ, вона відразу втілюється в опис, моделювання і прогнозування цілком собі конкретних і реальних природних процесів. Тут вона знаходить плоть і кров, виходячи з під покриву ідеалізованих і відірваних від життя формул і підрахунків.

Більше на сайті....

Хід і результат дослідження Редагувати

  • Провівши дослідження: читання статей та перегляд інтернет сторінок, можна сказати, що математика cформувала багато приладів котрі ми застосовуєм щоденно. Математика приходить на поміч у комп'ютерній науці, у ній без математиці ніяк. Математика будує складні алгоритми пошуку, кодування і роспізнавання інформації, математика подарувала нам такі винаходи як CD, DVD, Wi-Fi, будь-які пошукові системи, взагалі математика подарувала нам усе, що зв'язане з комп'ютером. Математика дає змогу розрахувати повсякденні розрахунки, щодо затрат у магазині чи економії чогось, за допомогою розрахунків проектуються будинки, будь-які спорудження, від сараю до хмарочосу. Математикою регулюються грошові питання(економічні).
  • Завдяки застосуванню математики нам не потрібно проводити дорогі і небезпечні для життя експерименти, перш ніж реалізувати який-небудь складний проект, наприклад, в освоєнні космосу. Ми можемо заздалегідь розрахувати параметри орбіти космічного апарату, що запускається з землі для доставки космонавтів на орбітальну станцію. Математичні розрахунки дозволять не ризикувати життям людей, а прикинути заздалегідь всі необхідні для запуску ракети параметри, забезпечивши безпечний політ.
  • Навіть прогноз погоди не обходиться без застосування математичних моделей.
  • Втілення математичного розрахунку ви можете бачити всюди: в машині, на якій їздите, в комп'ютері або переносному пристрої, з якого зараз читаєте цю статтю. Всі споруди, будівлі руйнуються під власною вагою завдяки тому, що всі дані необхідні для побудови розраховували заздалегідь за формулами.
  • Медицина і охорона здоров'я - теж існує завдяки математиці, яка використовується, по-перше при проектуванні медичних приладів, а по-друге, при аналізі даних про ефективність того чи іншого лікування.

Формули життя Редагувати

  1. Вчені вивели формулу для ідеального телефонної розмови. На їхнє переконання, телефонний дзвінок родичу або другу повинен тривати не більше 9 хвилин 36 секунд. Подібні результати були отримані після проведення досліджень на визначення ідеальної тривалості і таких же ідеальних тим телефонної розмови, в яких брали участь дві тисячі чоловік. В ході експерименту було встановлено, що майже три хвилини витрачається на обговорення тих подій, які відбуваються з друзями і близькими. Обговорення школи, роботи і особистих проблем повинні, на думку вчених, займати по одній хвилині, не більше 42 секунд потрібно витрачати на розмову про поточні справи і ще 24 секунди - на обговорення погоди. Рівно стільки ж - 24 секунди - можна витратити на обговорення протилежної статі. Ще 12 секунд можна попліткувати про знаменитостей, а 1 хвилину і 42 секунди потрібно виділити, щоб посміятися. Крім розмов, співрозмовникам потрібно виділити ще 12 секунд, щоб просто помовчати. Ще одну хвилину потрібно виділити на обговорення не менш важливих тем, про які раптом згадали.
  2. Вчений з Університету Ковентрі - доктор Стів Сміт - вивів формулу, яка описує найбільш оптимальну техніку відкривання шампанського, при якій пробки не вилітають з бавовною, а сам напій не б'є каскадом. Дана формула була названа по імені свого творця - «закон Сміта». Її складовими є тиск і температура. Щоб витяг пробки було максимально безпечним, температура шампанського не повинна перевищувати 5-7 градусів, адже тільки за такої умови тиск буде в три рази менше, ніж при кімнатній температурі. За словами доктора Сміта, якщо температура правильна, то і тиск буде правильним. Шампанське потрібно відкривати без зайвого шуму і гучних оплесків, тільки тоді напоєм можна буде насолодитися сповна.
  3. А ось доктор психології Джеффрі Бітті є творцем математичної формули «ідеального рукостискання». У ній враховані 12 основних факторів, які необхідні для того, щоб показати повагу і довіру до співрозмовника під час рукостискання. Для ідеального рукостискання, згідно з цією формулою, і для чоловіків, і для жінок, необхідна права рука з прохолодною сухою долонею, не надто сильне стиснення, а також три середніх за силою похитування, що тривають максимум 2-3 секунди. Сам процес рукостискання обов'язково повинен супроводжуватися природною приємною посмішкою і зоровим контактом.

Взято з сайту....

Висновок Редагувати

Математика і інші точні науки дуже важливі як для розвитку людства в цілому, так і для інтелектуального вдосконалення конкретного індивіда. Звичайно, збалансоване розумовий розвиток особистості передбачає освоєння не тільки точних предметів, але і гуманітарних дисциплін. Читання якісної літератури, наприклад, також необхідно для вас якщо ви хочете розвиватися. Але, одного цього недостатньо. Хотілося б доповнити формулювання відомого твердження: «якщо хочеш стати розумним потрібно багато читати», додавши до цього: «- і займатися математикою». Інакше ефект від одного лише читання книг буде схожий на тіло без скелета або будівля без каркаса. Одному без іншого складно. Саме тому багато гуманітарії, як би добре вони не розбиралися у своїй предметній області, страждають спутанностью мислення і відсутністю тверезої розважливості, а чимало завзятих математики і технарі замикаються в світі абстрактних формул і розрахунків, втрачаючи зв'язок з реальним світом.

Золоте правило - все добре в міру, доля гармонійно розвиненої розуму, універсальність на самому базовому рівні! Всі разом і книги і математика! Це не проповідь на славу дилетантизму, немає, в своїй спеціалізації ви повинні бути професіоналом і вузьким фахівцем, знавцем саме своєї справи. Але що стосується вашої базової ерудиції та знань, тут має бути від усього потрошку.

Я вважаю що ідея шкільної освіти і викладання на початкових курсів ВНЗ, відповідає цьому принципу універсальності (тільки ідея, про те як це реалізується на практиці я не беруся міркувати). Я б вкрай негативно поставився до посилення спеціалізації початкової та середньої освіти, вважаючи, що підростаючому індивіду треба дати якомога більше всього з різних сфер, а коли він це отримає, нехай вибирає те що йому ближче!

Додаткові ресурси Редагувати

Зачем нужна математика

Математика на все случаи жизни

Гугл (Це посилання особливо сильне)

Випадкова вікі