FANDOM

Назва проекту: Математика навколо нас Редагувати

Автори: Черевата Ганна, Колесник Юлія Редагувати

Тема дослідження Редагувати

Проблема дослідження Редагувати

Яка роль математики в житті людини? Де ми можемо зустрітися з математикою?

Гіпотеза дослідження Редагувати

Form568

Математика

Математика! Світ без неї був би нецікавий.  Не було б наукових відкриттів. Люди не могли б досліджувати моря, океани, атом не служив би нам. Без математики ми не знали б Ломоносова. Першою книгою, що опинилася в його руках, була "Арифметика" Леонтія Магницького. Яку потім великий Ломоносов назве вратами своєї вченості. Не будь математики, світ не знав би Юрія Гагаріна, який вчинив 12 квітня 1961 року політ у космос на кораблі "Восток". А телебачення! Суцільна математика. Реклами, нескінченні телесеріали, наукові програми. Все те, що так привертає нашу увагу.

Математика здавна служила людям надійною підмогою в комерційних розрахунках, допомагала навігаторам визначати положення судна в морі, землемірам - вимірювати земельні ділянки, астрономам - складати календарі.

З математикою ми зустрічаємося всюди , на кожному кроці , з ранку і до вечора. Прокидаючись , ми дивимося на годинник ; в трамваї чи тролейбусі потрібно розрахуватися за проїзд ; щоб зробити покупку в магазині , потрібно знову виконати грошові розрахунки, тощо. Без математики не можна було б вивчити ні фізику , ні географію , ні креслення.

Детальніше на сайті

Мета дослідження Редагувати

Дізнатися де і як ми можемо застосовувати знання з математики в повсякденному житті, де нас оточує математика.

Хід і результати дослідження Редагувати

Роль математики

Роль математики сучасної науці невпинно зростає. Це з тим, що, по-перше, без математичного описи цілого ряду явищ дійсності важко очікувати їх понад глибоке розуміння й освоєння, а, по-друге, розвиток фізики, лінгвістики, технічних та інших наук передбачає широке використання математичного апарату. Понад те, без розробки та використання останнього було б, наприклад, неможливо освоєння Космосу, ні створення електронно-обчислювальних машин, знайшли використання у найрізноманітніших галузях людської діяльності.

Проте необхідність математичного підходи до суворості та точності визначень і логічних міркувань потрібна як щодо таких, поки що дуже віддалених перспектив, але й справ, незалежно від цього, стосуються вони лінгвістики, юриспруденції, інженерного діла чи економіки. Протягом кількох років був досить тісно пов’язані з лікарями, займаючись спільними дослідженнями по об’єктивізації діагностики серцевим захворюванням.

Детальніше на сайті

Приклади

Remont-stroitelstvo

Ремонт у квартирі

Ремонт у квартирі

Припустимо, ви хочете перестелити підлогу у своїй квартирі, а кошти у вас обмежені. Перш ніж піти в магазин, сядьте і подумайте, що вам потрібно для ремонту. Найбільше питання: скільки матеріалу вам буде потрібно? Тут вам знадобляться основи геометрії.

Слово «геометрія» прийшло з грецької мови і буквально означає «вимір землі». Геометрія пов'язана з обчисленням площі, довжини, об'єму і інших параметрів тіл, фігур і ліній. Для розрахунку всіляких параметрів фігур і тіл є зручні формули. Щодня вчені, інженери і дизайнери користуються цими формулами, щоб робити точні обчислення. Але математика не обмежується лише арифметикою і геометрією.

Детальніше на сайті

Гроші

Robota-dlja-ditej-abo-jak-zarobyty-groshi-dytyni-2

Гроші

Що чуєте з ранку до ночі? Що перебиває пташині новини про скору весну? Економічна криза, банки, гроші… Без математики з ними ладу не даси…

Сьогодні у кожного з нас виникає питання "Куди вкласти гроші?", "Яку кредитну лінію вигідно відкрити для фінансування підприємства?". Від правильності розрахунків якраз і залежить успіх та фінансовий дохід кожного з учасників економічного ринку: бізнесмена, юриста, пенсіонера, студента, домогосподарки, банкіра чи фермера. Ким би ви не були - вам не уникнути зустрічі з банківською системою у сучасному світі економічних відносин.

Детальніше на сайті

Висновки Редагувати

Поза сумнівом, що математика і математичний стиль мислення роблять зараз тріумфальний марш як у науці, і у її цілях. Учні, студенти мають певною мірою відчути те й ставитися до математики з більшою цікавістю, захопленням і розумінням необхідності математичних знань, як майбутньої своєї діяльності, так життя людського суспільства.

Детальніше на сайті

Корисні ресурси Редагувати

Випадкова вікі