FANDOM

Математика в живопису. Картини Ешера. Редагувати

Автори: Редагувати

Азізова Таміла, Устінова Ангеліна.

Тема: Редагувати

Математичне мистецтво Ешера.

Проблема дослідження : Редагувати

Проблема порядку та хаосу, форм простору, логіки простору,самовідтворення та інформації.

Гіпотеза дослідження: Редагувати

Доказ Ешера про існування матиматичного живопису, тобто його уявлення про математику.

Мета: Редагувати

Показати світу існування математики не тільки як науки,а як і мистецтва. Показати, як можна з'єднати математику і живопис, познайомити з відомим художником,який працював у цьому стилі та його найвідоміщі картини.

Хід і результати дослідження: Редагувати

Вступ. Редагувати

Голландський художник Моріц Корніліс Ешер, який народився в 1898 році в Леувардене створив унікальні і чарівні роботи, в яких використані або показані широке коло математичних ідей.В процесі своєї роботи він черпав ідеї з математичних статтею, в яких розповідалося про мозаїчному розбитті площини, проектуванні тривимірних фігур на площину і неевклідової геометрії, про що розповідатиметься нижче. Він був зачарований всілякими парадоксами і в тому числі "неможливими фігурами". Парадоксальні ідеї Роджера Пенроуза були використані у багатьох роботах Ешера. Найбільш цікавими для вивчення ідеями Ешера є всіляке розбиття площині і логіка тривимірного простору.

Продовження дивитись на сайті

Докази математиків: Редагувати

Sshot-1

У математичних роботах регулярне розбиття площини розглядається теоретично. Чи означає це, що дане питання є суто математичним? Математики відкрили двері провідну в інший світ, але самі увійти в цей світ не наважилися. Їх більше цікавить шлях, на якому стоїть двері, ніж сад, що лежить за нею.

Продовження дивитись на сайті

Порядок і хаос: Редагувати

Sshot-1-0

Витончений приклад зірчастого Додекаедра можна знайти в роботі "Порядок і хаос". В даному випадку зірчастий багатогранник поміщений всередину скляної сфери. Аскетична краса цієї конструкції контрастує з безладно розкиданим по столу сміттям.

Продовження дивитись на сайті

Логіка простору: Редагувати

Sshot-1-1

Під "логікою" простору ми розуміємо ті відносини між фізичними об'єктами, які звичайні для реального світу, і при порушенні яких виникають візуальні парадокси, звані ще оптичними ілюзіями. Більшість художників, експериментують з логікою простору, змінюють ці відносини між об'єктами, грунтуючись на своїй інтуїції, як, наприклад, Пікассо.

Продовження дивитись на сайті

Найвідоміші картини: Редагувати

Sshot-1-3

Картини

Висновок: Редагувати

Ми розглянули лише невелику частину робіт з сотень нарисів і літографій і гравюр, що залишилися після смерті Ешера в 1972 році. Ще багато буде сказано і вже сказано про значення і важливість його робіт. З кожним роком з'являється все більше і більше книг, де висвітлюється творчість художника, аналізуються різні аспекти його творчості. Сподіваємося, що ми зацікавили вас творчістю Ешера.

Продовження дивитись на сайті

Корисні ресурси: Редагувати

Англомовне джерело статті можна знайти тут

Більше інформації на сайті

Роботи Ешера на сайті

Сайт Ліна

Сайт Таміла

Випадкова вікі