FANDOM

Країна геометричних фігур Редагувати

Applikacii iz geometricheskih figur 25 idej

Автори: Редагувати

Умовіст Анастасія, Глущенко Ольга

Тема дослідження: Редагувати

Цікава геометрія

Проблема дослідження: Редагувати

На сьогоднішній день геометрія являється одним з найскладніших предметів у школі, саме тому частіше за все учні не хочуть вивчати геометрію, адже вважають, що це складно та нереально.

Гіпотеза дослідження: Редагувати

Геометрія - це не тільки фігури, а й логіка. Адже з самого дитинства ми починаємо знайомитись з геометрією, граючись іграшковими кубиками та будуючи з них різні будівлі.

Мета дослідження: Редагувати

Довести, що геометрія може бути дуже цікавою при її дослідженні, якщо використовувати цікаві методи, які будуть цікавими для учнів.

 Хід і результати дослідження Редагувати

Геометрія поділяється на дві цікаві гілки:планіметрію та стереометрію.

Планіметрія Редагувати

Планіметрія  — розділ геометрії, що вивчає фігури в межах однієї площини.

Геометрія вивчає властивості геометричних фігур. У математиці існує величезна кількість геометричних фігур. Їх об'єднання або окремі частини знову складають геометричні фігури. До основних геометричних фігур відносять точку і пряму.  Планиметрия вивчає фігури на площині: кола, трикутники, чотирикутники.  Трикутник завжди має три кути. Існують равносторонние, рівнобедрені і прямокутні трикутники.  Чотирикутники складаються з чотирьох сторін. Чотирикутник, у якого всі кути прямі - прямокутник. Чотирикутник з рівними сторонами - квадрат.  У математиці вивчаються не тільки плоскі фігури, але й об'ємні.
Аксіоми планіметрії

1. Яка б не була пряма, існують точки, що належать цій прямій, і точки, що не належать їй.

Images-0

2. Через будь-які дві точки можна провести пряму, і до того ж тільки одну.

3. З трьох точок на прямій одна і тільки одна лежить між двома іншими.

4. Кожний відрізок має певну довжину, більшу від нуля.

5. Довжина відрізка дорівнює сумі довжин частин, на які він розбивається будь-якою його точкою.

6. Кожний кут має певну градусну міру, більшу від нуля. Розгорнутий кут дорівнює 180°.

7. Градусна міра кута дорівнює сумі градусних мір кутів, на які він розбивається будь-яким променем, що проходить між його сторонами.

8.  Через точку, що не лежить на даній прямій, можна провести тільки одну пряму, паралельну даній прямій (аксіома Евкліда).

16012011 8

Стереометрія Редагувати

Стереометрія — це розділ геометрії, в якому вивчає фігури в просторі.

Об'ємні фігури ставляться до стереометрії. Куля, конус, тетраедр, куб, циліндр, паралелепіпед, піраміда - стереометричні геометричні фігури. Плоскі та об'ємні фігури вивчаються в дошкільному і молодшому шкільному віці. Діти повинні без праці розрізняти всі основні геометричні фігури і правильно їх називати.

Висновки Редагувати

Довели, що вивчення геометрії може бути цікавим, якщо застосовувати цікаві методи, які допомагають учням краще зрозуміти матеріал предмету.

Корисні ресурси Редагувати

Планіметрія ; Стереометрія ; Аксіоми планіметрії ; Аксіоми стереометрії.

Більш детальну інформацію ви можете подивитися на наших сайтах: 1; 2 Редагувати

Випадкова вікі