FANDOM

Назва проекту Редагувати

Життя у цифровому просторі

Автори проекту. Редагувати

Субач Денис, Стаценко Андрій

Тема дослідження Редагувати

Проблема дослідження. Редагувати

Великі дані, інтернет речей, «хмари», кібербезпека – сьогодні це перспективні тенденції, проте вже завтра вони стануть звичайною повсякденністю. Вони змінять гаджети, всесвітню Павутину і наше життя загалом.

Гіпотеза дослідження. Редагувати

Дослідники Microsoft спрогнозували ці зміни та опублікували їх у докладі «Кіберпростір 2025: сьогоднішні рішення, завтрашня реальність» (Cyberspace 2025: Today’s Decisions, Tomorrow’s Terrain).

Мета дослідження. Редагувати

Дізнатися як буде виглядати цифровому світ у 2025 році.

Хід і результати дослідження Редагувати

У деяких регіонах планети цифрова нерівність перейде на новий рівень. Експерти прогнозують, що найближчими роками, наприклад, в Індії кількість абонентів широкосмугового зв′язку зросте на понад 3000%.

Малий відсоток технологічних робітників будуть рухати інновації у світі, що залежить від інтернету. Аналіз показує, що у світі буде нараховуватись майже 5 млрд онлайн-користувачів та десятки мільярдів пристроїв з виходом у Мережу.

Достаток у країнах, що розвиваються, буде зростати, а ось у розвинутих ріст сповільниться. Розвинуті країни зіштовхнуться зі швидким старінням населення та зменшуванням народжуваності. При цьому держави, що розвиваються, мають потенціал росту кількості робочої сили завдяки збільшенню народжуваності.

Висновки Редагувати

Експерти закликають відповідальних осіб у державному та приватному секторі поставити пріоритет для наступних зусиль:

  • Створити моделі управління, які встановлюють чітку політику та надають базу для кібербезпеки для регіону. В ідеальному випадку ці розробки повинні передбачати зобов′язання щодо вільного інтернету із захищеною приватністю, гармонізацію законів та стандартів на міжнародному рівні та підтримку вільної глобальної торгівлі.
  • Розвивати таланти за допомогою стратегічних інвестицій в інфраструктуру, дослідження та розвиток. Вони повинні утримувати баланс між мобільністю та утримуванням спеціалістів та робити ставку на навчання сучасних робітників, які здатні підтримувати стабільність інновацій.
  • Проводити глобальну співпрацю, яка поліпшує управління ризиками від кіберзагроз та координацію між зацікавленими сторонами у локальному та світовому масштабі. Вона повинна фокусуватись на роботі з владою інших країн, щоб створити норми кібербезпеки, які підтримують стабільність та захищеність у цифровому світі.

Корисні ресурси Редагувати

Детальніше про проект Майкрософт: «Кіберпростір 2025: сьогоднішні рішення, завтрашня реальність» ви можете на офіційному сайті microsoft, технології apple, технології google.

Також, Ви можете відвідати наші сайти: сайт Дениса, сайт Андрія.

Випадкова вікі